feerabaha

feerabaha

Friday, January 21, 2011

genggaman dalam kenangan

sesungguhnya semua yang berlaku pada tahun tahun yang lepas amat dirindui. tapi apakan daya , tahun demi tahun , kita semua makin tua. tapi sampai sekarang saya tak pro lagi dalm ilmu gitar ni. ape lembabnye pun tak tau. bajet taun boleh kalahkan sifu aku mok ,. semoga berkat doa sifu aku tuh. aku mahir dalam bidang petikan gitar. walaupun berat dan memang payah untuk aku tandinggi si mok ni. hahaha, mungkin orang kate ini satu anggan anggan merepek,yes mmg merepek..

tali dah putus dan dah berganti ganti tapi pro mmg ,masih belum lagi..kalau orang yang menggandung
                                                                                     dah bersalin dah.



kalau tabiat ini boleh jadikan strss 100% hilang. sorry guys. semua salah okay, itu untuk jalan pintas je. aku tau mmg susah nak stop . tapi kita boleh sama sama cuba. mungkin cuma kita boleh force diri kita sbb orang yang tersayang. hanya itu mungkin kite sedar. maybe lah kan.

dan tapi, in this photo, paiz dah semakin heavy smoker dah. mmg tak boleh tahan dah kot.

No comments:

Post a Comment