feerabaha

feerabaha

Friday, April 1, 2011

be nice to feera baha


kenapa perlu nak call aku lepas tu bercakap bende yang tak senonoh. dari aku boleh nak berkawan dengan kau jadi tak selese nak mati bila aku nampak name kau aku rsa aku perlu bar nama kau secepat mungkin. tapi dunia sekarang aku tak cakap aku pecaye bende karut tapi sekarang ni orang berani buat apa sajakan. kalau aku terus meluru bar kau nanti macam macam hal pulak. kau sakit hati terus kau bomoh or kau buat bende yang mengarut. tapi please lah. aku tak kata aku baik ke ape, tapi ade tahapnye untuk bergaul dengan aku ye, lagi pun kau bukan kenal aku secara direct sangatpun. kau kenal aku secara mcm tu je. so kene berlapik sikit cakap tu kan. soory aku bukan nak mengaibkan or apa. nama pun aku tak mention dekat sini. tapi kau sebagai orang yang terpelajar. dan sekarang kau pun dah ade kerjaya yang orang pandang mulia dekat kau. kau seorang yang boleh dikatakan pendidik lah kan. tapi aku tak sangka pulak perangai macam tu ada dekat kau. aku segan bila kau yang aku kenal tu macam tu. dan sekarang baru aku tau, betapa betulnya kes kes yang ada dalam media.,contoh ''guru mencabul murid'' ''pensyarah bertidak luar biasa'' astghafirullah. 
dah kau.kalau boleh kau jauhkan lah diri dari aku. aku tak ada apa apa, aku hanya pelajar di sebuah ipta biasa. kau kan dah ade kerjaya,cari lah orang yang sepadan sikit, maaf


1 comment:

  1. ape motif ni?ak ta paham..ko ckp psl ak ke psl sape? tp gamba ak..??

    ReplyDelete