feerabaha

feerabaha

Thursday, February 3, 2011

seluar tidur menaikkan lagi semangat tidur

koyak rabak!
kalau pakai seluar tidur koyak rase mcm tidur sangat nyenyak. macam dah jadi tradisi aku dari kecil, semua seluar mesti koyak.
rasenye , tak ade lagi selua tidur aku yang tak koyak. 
semua jenis semua bentuk ade koyak. dekat tengah, dekat ponggong, dekat lutut. semua ade.
kalau duduk hostel semua kawan rase pelik. ''eh kenapa lah budak ni pakai seluar koyak,tak malu ke''.
padahal, tu adelah tradisi. bukan aku saje koyakkan ke ape. dia mmg koyak sendiri lepas 2/3 kali guna.
lepas dah koyak mesti lebih kerap lah aku pakai. 

aku nak tangkap gambar sikit selua selua aku. tapi gelap. malas nak bukak lampu lah. so sape yang terserempak dgn aku dekat kolej kalau pakai ape ape yang koyak jgn lah pelik.
actly ape barang aku semua mesti ade koyak sikit. tu bukan rock, tu tak tau namenye

No comments:

Post a Comment