feerabaha

feerabaha

Friday, February 18, 2011

a very very thnks to all beloved.



thnks to my friend yang celeb birthday . oh god malu tau. 
this year lah birthday paling lame. lebih dari seminggu birthday aku tau.
kirenye, bnyk jugak lah attended celebrt my birthday. 
thnk yeaaa..
sorry gambar tak ade lah. 
yg ni pon asyriq yg amik gmbr.
bukan ape, rambut sekarang sgt sgt teuk ohh. thts y lah gmbr muke excited tiup lilin or semangat makan kek takde langsung dalam ni or facebook. 


tapi.. lagi sedeh nye tak dapat nak celeb dgn parents and my kecik tenot. 
ee, tunggu me balik yea. 




hum,birthday aku mmg nak dekat dekat dgn kawn kawan. cey boleh celeb same okay. 
ni dgn kawan kawan aku. potong kek or tikam kek ni ha? eiyuwww.

hahaha, 
tapi ,
teringgat jugak last year. 
seronok nye kalau boleh moment last year at the beach with bitch tu ulang balik tahun ni..
eee :(
tapi takpe,



happy birthday jugak dekat my twin, sheda zulkifli.
cume dia lahir 5 hari awal dari me. 





feerabaha: thnks everyone. may god bless you all

1 comment: